pátek 24. února 2012

Už není cesty zpátky, musíme jet. Máme letenky

Poslední dny jsem byl zahrabaný v letenkových, rezervačních a různých internetových stránkách a hledal nejlepší alternativu. Vzhledem, že naše cesta bude komplikovanější a návrat bude z jiného města a takovou variantu nabízí jen velmi málo rezervačních systémů, tak jsem začal poptávat zvolenou variantu u prodejců a s flexibilním termínem. No abych pravdu řekl, jedním z nich samozřejmě byl Student Agency. Vnitřní pocit mě zrovna nešeptal .... kup si letenky u pana Jančury, ale měl jsem jiné koně, na které jsem spoléhal. Takže je jsem potkal jen tak pro srovnání. Ale nutno říct, že SA si mě dostali. Slečna byla velmi příjemná, až tak že sem měl chuť s ní zajít na kávičku :-))) Joj, tak teďko, až si to bude číst Ivanka, tak dostanu přes uši. No ale co, hlavně rychlá, aktivní, akční a cena byla opravdu dobrá.
Při potvrzení rezervace a odsouhlasení nabídky cenu ještě snížili, to jsem fakt nečekal. 

Ti ostatní, mě buď odbyli jedním emailem a nebo chtěli vědět skoro můj přesný denní itinerář, velikost bot a prostě mraky doplňujících informací před tím než mi něco měli poslat. Nakonec jsem se stejně ničeho nedočkal a nabídky nepřišly. No takže se nedivím, že ne nadarmo je SA největším prodejcem letenek v ČR. 

Dnes jsme je byl zaplatit na letišti a letenky si vítězoslavně odnesl. Sladký to pocit. No jo, ale letenky není možné vrátit nebo stornovat, takže není cesty zpět a musíme jet.
Těžké tři týdny cestovní horečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat