pondělí 20. února 2012

Čas plánovaného odletu se blíží

Čas plyne strašně rychle a velmi se blíží čas našeho plánovaného odletu, z původního měsíce jsme cestu prodloužili na 6 - 7 týdnů. Tak už asi nastal čas se pochlubit našimi plány. 

Již dlouho sleduji spousty cestopisů, diskuzní cestovatelské fóra jako např. hedvabna stezka, zjištuji informace a dojmy od známých a kamarádů. Můj sem již od doby, kdy jsem chodil na střední školu je projet Route 66, ale za tu dobu se toho spousty změnilo. No zkrátka z mojich cestovatelských představ, kdy jsem měl naplánováno, že průběžně procestuji celý svět. Když jsem si to tak spočítal, tak by to bylo více jak 630 dnů na cestách a odhadovaná cena blížící se dvěma milionům. No jo, prostě bych chtěl vidět všechno a to prostě je nereálné. Člověk musí zkrátka slevit. Vytipoval jsem tedy tři varianty. 

Ti kteří znáte Ivanku, tak je jasné, že vyhrála varianta 1 - jihovýchodní Asie. To víte Ivanka aby se cítila jak doma, tak jsme museli vybrat hory. :-) Taky se nejvíc přiblížíme Tibetu, kam se dá dostat velmi obtížně, tak aby z toho člověk něco měl. Tož je třeba se k nejvyšším horám přiblížit z druhé strany a to z Nepálu. To bude máš první cíl cesty ....  

Žádné komentáře:

Okomentovat